do prowadzenia agencji pocztowej na obszarze województwa śląskiego.
Od kandydatów na Agentów pocztowych oczekują:
- zarejestrowanej działalności gospodarczej lub gotowości do jej prowadzenia,
- dysponowania lokalem (własność lub inny tytuł prawny),
- podstawowej obsługi komputera,
- sumienności i samodyscypliny.
- szkolenia,
- oprogramowanie,
- sprzęt eksploatacyjny niezbędny do realizacji usług pocztowych,
- druki i materiały niezbędne dla zapewnienia prawidłowej realizacji usług pocztowych,
- elementy wizualizacji zewnętrznej i wewnętrznej,
- wsparcie marketingowe.
Działalność agencyjna nie wyklucza prowadzenia przez Agenta dodatkowej działalności gospodarczej.
Korzyści wynikające z podjętej współpracy z Poczta Polską dla Agenta:
- uatrakcyjnienie wizerunku i wzrost zaufania względem firmy na lokalnym rynku pracy,
- możliwość pozyskania nowych i umocnienie więzi z dotychczasowymi klientami,
- zwiększenie konkurencyjności i rozwoju prowadzonej działalności gospodarczej agenta,
- dodatkowe przychody z tytułu prowadzenia działalności agencyjnej.