Oddział ds. projketów rynku pracy w ramach PO KL

Zadania Samodzielnego Stanowiska ds. Kontroli Zarządczej

Do zakresu zadań Samodzielnego Stanowiska ds. Kontroli Zarządczej należy
w szczególności:
  1. opracowywanie rocznych planów pracy jednostki poprzez określanie celów WUP w ramach obszarów działalności:
    1. zarzadzanie ryzykiem i prowadzenie niezbędnej dokumentacji,
    2. monitorowanie celów i zadań WUP, zawartych w rocznym planie pracy WUP,
    3. przygotowanie dokumentów do złożenia oświadczenia o stanie kontroli zarządczej przez Dyrektora WUP do Marszałka Województwa;
  2. przygotowanie dokumentów niezbędnych do sporządzenia przez Instytucję Zarządzającą deklaracji zarządczej w ramach programów operacyjnych;
  3. koordynowanie procesem związanym z analizą ryzyka wystąpienia nadużyć finansowych w zakresie działalności WUP, w tym w szczególności związanego z realizacją programu FEdP, PO WER oraz RPO w zakresie:
    1. identyfikowania i określania ryzyka wystąpienia nadużyć finansowych w zakresie działalności WUP,
    2. określania środków zwalczania nadużyć finansowych,
    3. dokonywania okresowego przeglądu ryzyka wystąpienia nadużyć finansowych,
    4. sporządzania zbiorczego dokumentu zawierającego analizę ryzyka wystąpienia nadużyć finansowych oraz mechanizmów ograniczających ryzyko;
  4. prowadzenie szkoleń wewnętrznych i roboczych spotkań tematycznych;
  5. sporządzanie analiz, sprawozdań i informacji wynikających z obowiązujących przepisów prawnych;
  6. organizacja i realizowanie czynności kontrolnych, sprawdzających funkcjonalność mechanizmów ograniczających ryzyko wystąpienia nadużyć finansowych;
  7. planowanie i realizacja zadań z zakresu ochrony przeciwpożarowej.

Informacje o publikacji dokumentu

Urząd